2012. május 15., kedd

Dasdasdas

Thsőő everyone(1).
Nem nem fogok angolul írni nyugi, csak néhány szót, ha olyanom van, de ezt gondolom már megszoktátok a másik blogomnál, meg hogy néhány szót tök érthetetlen módon máshogy írok mint kéne, lásd köszönésem.
Na most az van, hogy hosszas viaskodás után magammal, arra következtetésre jutottam, hogy csinálok egy olyan blogot ahova a kis personal shit-jeimet írogatom, hogy ne a fic-es blogom legyen velük tele.
Hogy mennyire lesz gyakran friss foggalmam(2) sincs, ahogy jönnek a hülye kis gondolatok a fejemben úgy lesznek új bejegyzések is.
Na most két lehetőséged van, vagy türelmesen olvasod a kis marhaságaimat amik éppen kipattannak a fejemből vagy nem. Ennyire egyszerű. :D
Egyenlőre még nincsen chat, mint látjátok. Igazából ez a halálom, egyszer elég volt beszerelni egy chat-et, az is kb. két kerek egész napomba került. De igyekszem be rakni amilyen gyorsan csak tudom. Addig is kommentben tök simán tudsz írni. Eskü válaszolok... vagy nem. Attól függ mit írsz.
Este háromnegyed 12 van és én még ilyenkor is képes vagyok ennyit pofázni, bár ez kevés ahhoz képest amire néha képes vagyok.
Na, de most már megyek, asszem...
Puszika mindenkinek!
Lenora :*


(1,2) Ha nem felejtem, mivel elég gyatra néha a memóriám, akkor bizony, minden egyes bejegyzésben megfogom számozni azokat a szavakat amiket máshogy írok le, mint az átlag emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése